Jäsenmaksulla tuet Volume ry:tä ja pääset itsekin vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan mm. erilaisten projektien ja tapahtumien kautta. Jäsenyys ei kuitenkaan velvoita aktiivitoimijaksi eli voit vaikka vain tukea ja nauttia tarjonnasta!

Yksityishenkilön jäsenmaksu on vuodelle 2023 5€. Jäsenyys on voimassa aina kalenterivuoden loppuun saakka.

Ai niin, jäsenetujakin oli – lue ne tästä linkistä!

Mikäli haluat, että kortti postitetaan sinulle kotiin, valitse toimitustavaksi ”Posti” ja lisää jäsenmaksuun 2 euroa toimituskuluja.

Jäsenen liittymisohjeet

1. KLIKKAA TÄSTÄ JA TÄYTÄ JÄSENLOMAKE
2. Maksa (toimitustavasta riippuen) 5 tai 7 € Volumen tilille (Koivulahden Säästöpankki FI76 4958 0010 0717 48).
3. Käytä viitenumeroa 21806 86300 20006
4. Saat sähköpostiisi vahvistusviestin, kun olemme vastaanottaneet jäsenmaksusi
5. Korttisi toimitetaan joko sinulle kotiin tai voit noutaa sen tapahtumien lipunmyynnistä

Uudet jäsenyydet tarkastetaan viikoittain ennen tapahtumia. Mikäli et ole saanut vahvistusta ennen tapahtumaa, ei maksusi todennäköisesti ole kirjautunut tilillemme. Tällöin suosittelemme että otat keikalle mukaan kopion kuitista tai kuvankaappauksen nettipankkimaksusta.

Kysyttävää?

Jäsenyyttä, jäsenmaksuja ja -etuja koskevissa kysymyksissä ota yhteyttä sähköpostilla: jasenet(ät)volume.fi